کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9424 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318779 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

واترمارک‌ های جدید مایکروسافت برای محافظت از اطلاعات حساس

در ماه جولای، مایکروسافت اعلام کرد که اعضای برنامه Microsoft 365 Insider می‌توانند یک ویژگی جدید را امتحان کنند که برای کمک به امنیت زمانی که کسب‌ و کارها می‌خواهند محتوای خود را هنگام نمایش در برنامه‌ های Word، Excel و PowerPoint ایمن نگه دارند، طراحی شده است.

این ویژگی جدید به کسب‌ و کارهایی که مجوز برچسب‌ های حساسیت در برنامه‌ های Microsoft 365 را خریداری کرده‌اند، اجازه می‌دهد تا بطور خودکار یک واترمارک پویا هر زمان که چنین برچسبی روی یک سند Word، Excel یا PowerPoint قرار داده شود، قرار دهند.

 

واترمارک‌ های جدید مایکروسافت برای محافظت از اطلاعات حساس

 

مایکروسافت ویژگی واترمارک پویا را گسترش داد

این هفته، مایکروسافت یک پیش‌ نمایش دیگر را اعلام کرد که این واترمارک پویا جدید را هنگام قرار دادن برچسب حساسیت روی اسنادی که در برنامه‌ های Android و iOS برای Word، PowerPoint و Excel مشاهده می‌شوند، گسترش می‌دهد.

مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرد: "با انتشار Android و iOS، اکنون می‌توانید فایل‌ ها را با برچسب‌ های دارای واترمارک پویا برچسب‌ گذاری کرده و صرف نظر از پلتفرمی که استفاده می‌کنید، این فایل‌ ها را مشاهده، ویرایش و در آنها همکاری کنید."

 

اضافه کردن تاریخ و زمان به واترمارک

علاوه بر پشتیبانی از برنامه‌ های Android و iOS با ویژگی واترمارک، کسب‌ و کارها اکنون می‌توانند تاریخ و زمان را نیز به آن واترمارک اضافه کنند. پست وبلاگی بیان می‌کند: "اضافه کردن یک متغیر تاریخ-زمان به رشته واترمارک پویا، به مدیران اجازه می‌دهد تا دقیقاً بدانند چه زمانی اطلاعات فاش شده ضبط شده است."

 

واترمارک‌ ها غیرقابل حذف هستند

مانند نسخه قبلی برای برنامه‌ های اصلی Word، Excel و PowerPoint، هر کسی که سعی کند این واترمارک‌ ها را در نسخه‌ های iOS و Android حذف کند، نخواهد توانست این کار را انجام دهد تا زمانی که مدیران شرکت به آنها اجازه ویژه برای حذف علامت‌ ها را بدهند. همچنین، هر کسی که سعی کند به یک فایل با این واترمارک‌ های پویا در یک نسخه از Microsoft 365 که از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کند، دسترسی پیدا کند، در عوض یک پیام "دسترسی ممنوع" را مشاهده خواهد کرد.

 

این ویژگی هنوز در پیش‌ نمایش عمومی است

این ویژگی هنوز در پیش‌ نمایش عمومی است، بنابراین ممکن است هنوز هم برخی تغییرات انجام شود. هیچ خبری در مورد اینکه چه زمانی ویژگی واترمارک Microsoft 365 برای Android و iOS به دسترس عمومی خواهد رسید، وجود ندارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50922 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/18 تعداد مشاهده: 626
سافت گذر